Order & Return

Bestel Beleid
  1 . Hoe kan ik een online bestelling plaatsen?
  ( 1) Kies de producten ( de juiste hoeveelheden , maten, etc ) je wilt aanschaffen , wordt het item toe aan uw winkelwagentje .
  ( 2 ) Klik op de Checkout-knop .
  ( 3 ) Bevestig uw bestelling informatie , zorg ervoor dat uw factuuradres overeenkomt met het afleveradres .. Dan kun je verder naar de kassa.
  ( 4) U kunt u de betaling informatie te bevestigen en kies uw betaalmethode.Voer uw verlossing code als je die hebt.
  ( 5 ) De bestelling informatie voordat submitting.You in uw credit card gegevens in te vullen en ervoor te zorgen dat de informatie is authentiek en matching.
  ( 6 ) Dan ontvangt u een bevestigings e-mail ontvangen over de volgorde .

2 . Douane , accijnzen en BTW
  Wij hebben altijd verpakt de bestelling als een geschenk , maar omdat alle items worden verkocht op een Delivery Duty onbetaalde basis , waardoor sommige landen kan opleggen invoerrechten op leveringen. Klanten zijn verantwoordelijk voor alle van toepassing zijnde douanerechten of belastingen die op een levering in het land van bestemming kan worden opgelegd .

3 . Notice
  Om een bestelling te annuleren , neem dan onmiddellijk contact met ons op . Geannuleerde orders die nog niet zijn verzonden zal worden terugbetaald met een aftrek van 10 % van de order (s ) totale prijs die annuleringskosten. Annuleringskosten in rekening worden gebracht voor administratieve kosten en de transactiekosten die betrokken zijn bij de annulering van de bestelling (en ) te dekken.

Wij verwerken alle bestellingen binnen 6-8 uur na de bestelling is geplaatst , dus we mogen niet in staat om een bestelling te annuleren nadat deze is geplaatst . Hoop dat je kunt deze toets punt te begrijpen .

Wat meer is , we zijn niet in staat om annuleringen voor producten die reeds zijn verzonden en onze Return Policy is van toepassing in dat geval te aanvaarden .

4 . Dupliceren bestellingen
  Van tijd tot tijd ontvingen wij twee exemplaren bestellen ( twee of meer van zeer vergelijkbaar orders) geplaatst binnen een korte tijd van elkaar door de klanten. Om veiligheidsredenen we hebben geen toegang tot de creditcardgegevens van klanten en alle betalingen voor bestellingen worden goedgekeurd door de klanten zelf .

Onze bestelling voorbereiding processen zijn geautomatiseerd en we zijn niet in staat om dubbele bestellingen te vangen , tenzij gewaarschuwd door de klanten. Wij kunnen niet garanderen dat we het verzoek om een duplicaat orde pri

annuleren leest

Retourbeleid

Als u niet tevreden bent met ons product , dient u contact met ons binnen een week.Alle items terug naar ons gestuurd moet in originele staat dwz die niet gedragen, gewijzigd of gewassen, met aangehechte alle tags . Of koopwaar zal worden teruggestuurd naar de afzender .
  1 . Een terugkeer vergunning moet worden verkregen van de klantenservice specialist. Of de geretourneerde pakket zal aan u worden geretourneerd .
  2 . Gelieve reden voor terugkeer geven aan de terugkeer toestemming te krijgen en terug te pakken .
  3 . Verpak merchandise . Gelieve de volgende informatie met uw terugkeer : . Bill - to naam, adres , ship-to naam , adres, ordernummer , reden van terugkeer

Uitwisseling
  Exchange verzoek moet worden ingediend binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling voor de merchandise .
  Geef de uitwisseling item en de nieuwe kleur of maat in uw e-mail naar de klantenservice .
  De punten moeten in originele staat en ongedragen geaccepteerd te worden als een terugkeer .
  Beschikbaarheid van vervangend artikel is niet gegarandeerd. U ontvangt een e -mail notificatie na de voltooiing van de verwerking te wisselen .

Opmerking :
  1 . Verzendkosten niet worden gerestitueerd .
  2 . 30 % administratiekosten zal worden afgetrokken van de restitutie.
  3 . Als de items zijn niet - kwaliteit Problemen, moeten de klanten 30 % verzendkosten voor levering uitwisseling vergoedingen toe te voegen .
  4 . Terug kan duurt een tot twee weken te verwerken en ten minste een factureringscyclus voor het krediet om te verschijnen op uw account.
  Om contact met de klantenservice voor vragen aan Return Authorization , mail ons dan.
  1 ) De verpakkingen en verzenden van uw retour
  2 ) Verpak uw ongedragen item in de originele verpakking .
  3 ) Neem een ​​reden code op de pakbon voor elk item dat u wenst terug te keren .
  4) Neem de pakbon in de zending, en bewaar een kopie voor uw administratie.
  5 ) Vul uw retouradres informatie op het etiket aanbrengen aan uw pakket , en zet het uit bij uw dichtstbijzijnde postkantoor . Helaas kunnen wij niet verantwoordelijk voor pakketten verloren tijdens het transport.

Alle andere vragen , neem dan contact met ons op < php echo STORE_OWNER_EMAIL_ADDRESS ; ?> .

De wagen.